loading...
جالب انگیز
Hajhar Masoudi بازدید : 426 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

«ادنا شفرد» 90 ساله، اهل استرالیا، سال 2013 بسیار مشهور شد. این مادربزرگ در کلوپ های ورزشی بسیار مشهور بود زیرا با وجود داشتن سن زیاد حتی یک روزهم ورزش کردن را فراموش نمی کرد. او هر روز به کلاس های ایروبیک، بدنسازی و تایچی می رود. همچنین شنا در استخر را هرگز فراموش نمی کند و برنامه منظمی برای ورزش کردن دارد.
وی درباره پرجنب و جوش بودن خود می گوید: «من نمی توانم یک گوشه بدون تحرک بنشینم. همیشه باید جنب و جوش داشته باشم. همیشه وقتی از خواب بیدار می شوم خدا را به خاطر اینکه یک صبح دیگر در اختیارم گذاشته، شکر می کنم.»
وقتی شفرد به باشگاه ورزشی نمی رود، به هیچ عنوان او را در خانه نمی توان پیدا کرد. وی چهارشنبه ها با دوستانش به پیاده روی می رود، ضمن اینکه در کلاس های فوق برنامه دیگری نیز شرکت می کند.
مربی ورزشی شفرد درباره مادربزرگ ورزشکار می گوید: «شاید شفرد از نظر ژنتیکی قوی باشد اما نگاه او به زندگی و سلامت جسمانی به وی انگیزه می دهد تا این همه فعالیت داشته باشد ودیگران را تشویق به این کار کند.

 

Hajhar Masoudi بازدید : 171 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

«بت کالمان»، مربی یوگا، اگرچه 87 ساله است اما هنوز هم می تواند حرکات سخت یوگا را به راحتی انجام دهد. این زن استرالیایی، 40 سال است که مربی یوگاست وثابت کرده تمرینات یوگا، مغز و بدن انسان را سالم و جوان نگه می دارد.
در حالی که بیشتر هم سن و سال های کالمان، از کمردرد و استخوان درد شکایت می کنند او به راحتی می تواند رویدو دست خود، تعادلش را حفظ کند. او حرکات سخت یوگا مانند حالت طاووس که در آن فرد با کمک قدرت دست هایش به صورت افقی قرار می گیرد را بدون هیچگونه مشکلی انجام می دهد.
مادربزرگ 87 ساله، در اجرای حرکات نیلوفر و پل ننیز مهارت خاصی داردو از همه جالبتر اینکه می تواند روی سر، تعادلش را حفظ کند. بت کالمان می گوید: «سن و سالم را فراموش کنید، من حالا حرکات ورزشی را می توانم انجام دهم که 50 سال پیش قادر به انجام آنها نبودم.»

 

Hajhar Masoudi بازدید : 140 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

خداوند مي فرمايد: قسم به آسمان داراي چينها و راهها  (سوره الذاريات- آيه 7)
در اين آيه كريم، قرآن در مورد بافت فكي سخن مي‌گويد. در قرن بيست و يكم دانشمندان دست به ساخت بزرگترين نرم افزار الكترونيكي زدند كه بتواند تصويري كوچك از فلك را ترسيم كند و نتيجه حيرت‌آور اين بود فلك به تارهاي عنكبوتي شباهت دارد.
اين بافت از بليونها شاهراه به هم متصل، تشكيل شده است. دانشمندان مي‌گويند كه اين بافت از مهمترين كشفهاي فلكي تاريخ مي‌باشد و جالب اينجاست كه قرآن با كلمه راهها و چينها به اين موضوع اشاره كرد.
پاك و منزه است خدايي كه اين فلك را آفريده و در آن مورد فرموده:
قسم به آسمان داراي چينها و راهها.

Hajhar Masoudi بازدید : 162 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

بسیاری از ملحدین به شک انداختن درباره مساله خلق هستی و توسعه آن پرداختند ، چرا که به معتقدات واهی و پوچ آنها ضربه می زد ... نظریه آنان اینگونه بود که می گفتند: « هستی از اول بوده است و همینگونه نیز ادامه خواهد داشت... لیکن اکتشاف دانششمندان ثایت نمود که هستی دارای آغازی است و اکنون همواره به صورت فزاینده ای در حال توسعه می باشد.
کمیته جوایز در آکادمی سلطنتی سوئد می گوید که جایزه ی نوبل را به سه نفربه نام های ساول پرلموتر و بريان اسميت و آدام ريس اعطا كرد که ده ها ابر نوا اختر را بررسی کردند و پی بردند که میزان سرعت انبساط و توسعه هستی در حال افزایش است . این کمیته همچنین می گوید که اکتشافات این سه نفر برای همه اعجاب برانگیز بوده ، حتی برای خود افرادی که این جایزه را بردند.
در این اکتشاف آمده است که هستی بدون توقف در حال انبساط است ..که این نظریه اساس فهم ما را از هستی شکل می دهد ولی باز سوالات سختی را نیز مطرح می کند و هشداری جدی می دهد که زیاد شدن سرعت انبساط هستی در نهایت به منجمد شدن آن می انجامد/
نکته ای که بشر اکنون به آن رسیده است قرآن در 14 قرن پیش به آن اشاره کرده است جایی که می فرماید: (وَالسَّمَاءَ بَنَيْنَاهَا بِأَيْدٍ وَإِنَّا لَمُوسِعُونَ) [الذاريات: 47]
« ما آسمان را با قدرت بنا كرديم و همواره آنرا وسعت مي‏بخشيم»
حال بیندیشیم آیا این می تواند سخن و خیالی انسان باشد ... اگر قرآن ساخته ذهن محمد بود آیا او می توانست چنین ادعایی داشته باشد که آسمان را خود او خلق کرده است حال آنکه آسمان قبل از تولد او بوده است .

Hajhar Masoudi بازدید : 163 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

در یک اقدام عجیب زیباترین زن میان سال انگلیستان – ergyuo mokao – در حالی که تا به حال ازدواج نکرده بود – با یک سگ که این سگ را از یک حراجی با قیمت بالایی خریداری کرده بوده است ازدواج میکند . وی میگوید من با یک نگاه عاشق doty – اسم سگ وی – شده ام و تا آخر عمرم به او پایبند خواهم بود .

Hajhar Masoudi بازدید : 95 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

این مرد روسی با شكافتن سقف خانه اش متوجه وجود شانه های بكر عسل تولید شده توسط زنبورهای حاضر در محل در سقف خانه اش شد.
ردی در روسیه كه صداهای ناهنجاری را از سقف و دیوار خانه خود می شنید ، با شكافتن خانه اش متوجه اتفاقی عجیب و حیرت آور شد.
وی پس از دیدن چنین صحنه ای در خانه اش اقدام به تصویربرداری از این اتفاق و به اشتراك گذاری آن از طریق فضای مجازی كرد.
كارشناسان محیط زیست حاضر در محل معتقدند كه این اتفاق در منزل این فرد از آن جهت صورت گرفته كه مكانی برای تولید عسل در طبیعت برای این زنبورها وجود نداشته و این اتفاق اثباتی بر موضوع در خطر بودن حیات وحش موجودات است.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 2,191
  • بازدید کلی : 9,930
  • کدهای اختصاصی
    برای اجرای آهنگ بعدی را بزنید

    کد قفل کردن راست کليک